dieuwjasper.reismee.nl

The art of packing a backpack


Zoals sommige van jullie weten ben ik niet de beste in het pakken van mijn tas.
Laughing
Een duidelijk voorbeeld hiervan was toen we naar Tanzania reisde.We mochten 20kg aan hoofdbagage mee en 5kg handbagage.
Ik kreeg het toen toch voor elkaar om 24kg hoofdbagage
Tongue out
te hebben terwijl we maar 2 weken weg gingen. Bij het inchecken werd het duidelijk dat 24 kilo toch echt te veel van het goede was, en moest ik dus 4 kilo uit mijn tas kiezen en overdragen aan mijn ouders (die er gelukkig nog waren).
Na veel nadenken had ik toen 12 van mijn 20 energiedrankjes op ge offert (iedereen heeft er wel baat bij gehad in Tanzania!)
Deze vakantie gaan we niet twee weken, maar 6 weken!!!
Dit word dus een groot probleem voor mij, en omdat ik er 6 weken mee moet lopen mocht het niet meer dan 10 kilo worden. Helaas is het iets mee geworden.... 15 kilo.
hieronder een korte beschrijven van de inhoud van mijn tas:
1 lange broek, 3 korte broeken, 3 hempjes, 2 t-shirts, 1 t-shirt met lange mouwen, 4 bikinitopjes, 4 onderbroeken, 1 zwembroek, 1 jurkje, 3 paar sokken.
nu zal je denken: 'hoe is dit 15 kilo?'
Nou er komt nog wat bij, namelijk:
trapcamera, 3 soorten baterijopladers, toiletspullen, handoeken, washandje, matje, en heelheel veel extra kleine dingetjes.
Ik hoop dat ik er nu echt niks meer af hoef te halen.......
Cool
Ik ben iniedergeval erg trots op mezelf dat ik 5 kg van mijn tas heb kunnen krijgen.
Jasper daar in tegen heeft maar een tas van 10kg (nu wil het geval wel dat tijdens reizen jasper er achter komt dat hij dingen mist, die hij dan weer van mij leent
Laughing
Wink
)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!